nu åker jag till pappa

heej , har precis ätit middag med min mamma och mormor , ikväll ska jag tydligen på ett kalas eller något liknande, björn alber fyller år! grattis!! =) , han är en nära vän till familjen! efter det åker jag till pappa. hoppas på en bra kväll.... skulle få mig på andra tanka.. vill inte gråta!! .....

här är min pappa, tycker inte att det ser ut som min pappa vi är ju inte lika någonstans.. eller vad tycker ni?  (och sen så är de lillasyster isabelle! brevid pappasen:p)
hejdå , bloggar mer ikväll om mitt internet funkar ... !!
om inte så godnatt på er alla sötnosar och gullepluttar!!♥

har bloggat på rebeccas blogg hähäh läs inlägget här www.rebeccafalgert.blogg.se (ska göra det 8dar fram över, så nu blir det två bloggar att ta hand om :p) aja puss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: