"hopp som guld" !

heej, kom hem nu, gick hemmifrån klockan 8 ! :O det gått jätte bra, hoppade guld för första gången! var jätte kul, ramlade av två gånger också, han blev rädd första gången, och andra gången så busade han bara i skriten och typ bockade av mig i slowmotion ! haha, man har en helt fantastik ponny, rör sig som en stor häst. och jätte fin hoppteknink ! jätte trevlig att rida, och hantera ! och så är han jätte fin ! :D och jag kan säga så härr, det är en ära att få rida han, låter kanske lite konstigt, men han är som en dröm, så jag kan inte var något annat än ortoligt tacksam ! har tyvärr ingen bild på han, men nästa lördag tar jag med mig kameran ! ;) nu ska jag hem till pappa och passa små syskonen puss ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: