sportlov !

heejsan allihopa , min dator är fortfarande på reparering , så det är därför jag inte kan blogga, så ofta.. :( i miss it ! , men iallfall, det är sportlov ! men mitt sport lov blir väl inte sova, slappa , ara med koimpisar , åka skidor och sånt som man brukar göra , nix jag ska jobba , jobba , jobba och jobba och jobba ! , ska jobba på båt mässan , bygga upp montern och sedan ta imot kunder ! , sen har vi tagit fram firman som bara tog ett halv år för min pappa att ta fram det... "!" så jag ska sälja lite där , men måste göra en brochyr och ett vesit kort, samt massa annat.. haha..
men ändå så ska jag försöka åka in till stan med sötnosen moa och älsklingen rebecca imorgon ! men måste gå nu puss pus love you !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: