fullbokad som vanligt..

hej nu är det äntligen time for bed för min del ! har passat axel, och åkt hem i denna kyla, och bråkat med mamma och duschat men nu äntligen ska jag bara blogga lite och titta på spirit och sova ! :) och imorgon är det fradag ! känns som jag har väntat hela veckan på att morgondagen ska vara fredag ! har varit en lång tuff vecka med lite sömn lite träning och mycket läxor har hänt en hel del roliga saker i veckan men den har ändå varit jätte seg ! iallafall helgen är fullbokas som vanligt.. börjar bli lite tröttsamt om jag ska vara ärlig har fan aldrig tid att bara sova ut och ligga i sängen framför datorn en hel dag.. :/ men iallafall så här ser min helg ut ! 

fredag slutar vid 11 för vi har kompledigt ! :D så jag och sara ska in till citygross i bromma och handla mat till hennes tjejmiddag på kvällen, sen ska vi laga all mat fixa allt och ja allt sånt sen vid sextiden kommer alla och sen när alla gått ska jag hjälpa henne städa och sen ska jag sova där och på

lördagen ska vi klättra tror jag och sen på kvällen ska jag träffa rebecca, vi ska laga middag äta godis och titta på film :D var länge sen vi umgicks ! :O så det sk abli skit najs :) sen på

söndag ska jag titta på rebeccas och saras match på träkvista vallen sen bär det av till klättercenter igen antingen ska jag träna för Daniella eller så ska jag övertala min pappa.. och sen hem och dusch sen är min helg slut och det är skola nästa morgon -.- och emellan alla dem här sakerna ska jag försöka börja och göra klart ett hemkunskaparbete och musikprojekt samt plugga engelska och hemkunskapsläxa....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: