tröt på att vara sjuk? JA

seriöst finns det något värre än att vara magsjuk? ioch för dig så spyr jag inte längre men usch man kan ju knappt ära något utan att må skit dåligt, ha spyan i halsen, få ont i magen.. BLÄHHH ! jag vill vara frisk plus att det är en jätte viktig utbildning som jag skulle ha gått på idag men jag gjorde det inte för jag inte är frisk än och den fortsätter imorgon men jag vet inte om jag ska gå..? inge kul och sitta i 9 timmar och vara trevlig och ha ont i magen och ha spyan i halsen.. men jag får se tror jag går för jag måste.. (är instruktörskurs nivå2) jätte viktigt efter som jag ska börja ta barngruppen på sööndagar och lära dem klättra.. :D jag vill vara frisk !! :(   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: