Jobbat mig sjuk.. IGEN!

Inte bra att jobba 28 timmar på loppet av 34 timmar. Speciellt inte när man precis börjat känna sig lite friskare..  Fuck my life, jag är så sjuk igen!! Och det kommer inte bli bättre av att jag ska åka snowboard med Fanny nu.. Fast jag har nog redan fuckat up.. Så varför inte leva lite? Hur som helst 28 timmar jobb.. Ja.. 9 timmar i backen igår, 10 timmar idag och 9 timmar barnvakt igår.. Och nu.. Har jag ont i halsen igen! Är inte första gången jag gör detta misstag.. Men något måste ju betala räkningarna, även när man är sjuk! Nu hoppas och ber jag för ett mirakel för jag vill vakna frisk imorgon, jag vill gå till skolan med ett lende på läpparna och en len hals! Jag vill åka ländskidor, jag vill jobba och jag vill träna!!!!
Nu ska jag åka snowboard.. För försa gången i mitt liv.. Wish me luck, I´m gonna need it!
Kommer inte ens komma upp i liften LOL!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: