Insperation

IKEA och MIO-katalogerna har kommit hem till oss nu och jag är hel inspererad! Vill bara flytta och börja om med möblering och inredning. Det blev så konstigt och hastigt när jag och Charlie flyttade ihop. Han hade redan en fullt möblerad lägenhet och det hade ju jag med. Så nåra av hans möbler försvann och några av mina tillkom och några av mina står kvar i min gamla lägenhet som hyrs ut i andra hand. Det blev en salu blandning av allt som redan fanns och av dem som kom. Nu när/om vi flyttar vill jag egentligen bara ha kvar soffan två byråer och ev. våran säng. Allt annat vill jag köpa in till nya stället så att allt blir i samma stil.

Önskar jag hade mer öga för inredning, men insperationen är det inge fel på! 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: