Tillbaka blick över 2015

Mycket har hänt detta året. Man kan säga att det minst sagt har vati ett händelserikt år. Ett av dem bästa i mitt liv faktiskt. Även fast jag har sprungit i motvind större delen av året. 

Förutom skadorna jag drog på mig har 2015 varit helt otoligt. Med livs avgörande händelser, förlovning, millitär utbildning och Focus. 

2015 
Började med Kärleken i mitt liv. Jag hade precis blivit tillsammans och flyttat in till Charlie. Sen började GMU:n. En riktig turbolens i 3 månader, det absolut bästa jag gjort i hela mitt liv. Träffade fantastiska vänner, ovärdeliga minnen och lärde mig så oerhört mycket. Nästa utbidlning började FSU som ledde till anställning i Försvarsmakten och efter den utbildnignen kom nästa FMU. Stod på prins Carl Philips bröllop som var en stolt och häftig upplevelse. SEn blev det semseter och Focus fick äntligen flytta hem till oss! Vi blev "föräldrar" och hela resan med Focus tog fart. Det var intensivt och helt undertbart. Han var det första som blev vårt. Våran hund och vi blev "föräldrar" för första gången. Sen bar det av ut i skärgården för första gågne med mina pojkar och det blev en underbar seglats trots vädret. Norge nästa, det var där den oförglömliga vandringen ägde rum. 20150725 Charlie gick ner på knä och jag sa ja. Vi bestäg även nordens högsta berg. Under hösten har vi fått följa Focus utveckling och nu står vi här igen! Ett nytt år väntar och Gud vet vad som väntar bakom lucka 2016. 

Detta är miitt 2015 i bilder.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: