Äntligen är han här och bara våran!!

Nu är våran Prins äntligen hemma hos oss! Efter 5 timmar tåg och 3 olika bilresor. Nu har han luktat och bekantat sig med nya hemmet. Och det är snart sov dags. Han var lite ängslig i början. Men det börjar bli bättre nu och komemr förhoppningsvis vara ännu bättre imorgon! Känns helt overkligt att han är här, att han är vår, att så mycket längtan äntligen är över nu! Ska bli så hilma kul att träna och se vad det blir av denna lille killen! Har väldigt höga förhoppningar!

Här är en bild som tog precis innan han skilldes från sina syskon.
Han bror Kasper till vänster, Belgarus till Höger!
Kändes lite hemskt att lyfta upp honom och ta honom ifrån alla hans åtta syskon och mamma. All hans trygghet fanns just där och med dem. Och nu tog jag ifrån honom allt han någonsin haft! Kände mig hemsk! Fick en tår i ögat. Dock samtidigt sån otrolig lycka, pirr i magen och nervositet! Blandade känslor kan man lugnt säga. Men nu är jag bara gald över att han är min, våran och äntligen här!! 



Här är vi, med våran nya lilla familje medlem! 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: