Ekerö Rederi's maskott

Idag har lillen varit med på jobbet. Precis som igår.  Vilket innebär mycket miljö, ljud och passivitet träning. Vilket är precis vad han behöver. På den arbetsplats vi är på nu går det utmärkt att ha honom med. Och då passar jag på. Men imorgon ska han vara hos Amanda och Nemo. 
 
Att ha med Focus på jobbet tycker jag inte bara ökar min energi nivå utan och dem andras på firman också. Ni vet ju själva hur det är när en glad och galen valp springer fram och viftar på svansen och är full av energi. Ibland önskar man att man kunde få låna lite av deras energi. Och jag tror faktiskt att det smittar av sig. Focus har varit en riktig stämninghöjare. Tror att nästan vilken hund som helst på ett företag skulle kunna bidra men väldigt mycket till dem anställda! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: