Vår nästa hund..

När det blir av och om det blir av ska våran nästa hund bli en Shäfer. Inte för att vi inte trivs med Tollare absolut inte för det gör vi! Men vi pratade om hundraser och shäfrar och Charlie har alltid velat ha en och jag har alltid varit intresserad av schäfer rasen. Ska bli intressant och se skillnader mellan raserna i framtiden.
Vilka är dina favorit/dröm raser? 
 
Mina är: 
Tollare
Schäfer
Border collie
Australiens Shepherd
Irländsk setter
Sebirien huskey 
Alaska malamute
 
Hundar vid huvud taget är ju fantastiska men dem här ovanstående är mina favoriter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma här, älskar dem raserna! När jag blir vuxen vill jag ha alla raser i världen, haha!😂 Favoriten efter Tollare är klart Border Collie!😍

2016-08-12 @ 00:54:43
Postat av: Anonym

Samma här, älskar dem raserna! När jag blir vuxen vill jag ha alla raser i världen, haha!😂 Favoriten efter Tollare är klart Border Collie!😍

2016-08-12 @ 00:54:44
Postat av: Anonym

Samma här, älskar dem raserna! När jag blir vuxen vill jag ha alla raser i världen, haha!😂 Favoriten efter Tollare är klart Border Collie!😍

2016-08-12 @ 00:54:44
Postat av: Anonym

Samma här, älskar dem raserna! När jag blir vuxen vill jag ha alla raser i världen, haha!😂 Favoriten efter Tollare är klart Border Collie!😍

2016-08-12 @ 00:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: