Klart bebis följer med

Idag har jag sprugit ärenden. Tots 38 graders feber och förkylning.
Varit och hämtat sommardäck till bilarna, handlat blöjor, varit på bilteama, storhandlat, varit på verkstan osv. Och självklart var bebis med på allt! När jag skulle betala i kassan på bilteam så frågade kassörskan hur gammal han va. En månad svarade jag och både hon och några i kön kollade på mig och sa oj redan och oj är du redan ute och handlar det var duktigt! Jag tänkte herre gud tror dessa människor att det här är första gången jag är och handlar sen förlossningen?! Hahha ni skulle bara veta.. Men jag nickade bara till svar. Men sen tänkte jag herre gud tänk om det hade varit första gången jag var ute och handlade idag.. Det känns ju som det var flea månader sen jag födde barn. Jag är ju hur van somhelst att slänga runt på den där bebisen, in och ut ur affären, till kontoret, bilverkstan, klättercenter, klubben hundträning, kompisar och vad nu allt heter. Jag har ju fan inte varit hemma en ända dag sen förlossning känns det som.. Så ja dom var chockade över att jag var ute och sprang i affärer efter en månad och jag blev chockadöver att dom trodde att det var första gången jag sprang i affärer sen förlossningen! 

Här hänger (boskavilgen talat) vi på bilverkstan i väntan på att tennkablar byts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: