Sveriges yngsta bebis på ett klättercentrer?

Idag har vi hela lilla familjen varit på Klättercenter. Jag och bebis följde med Charlie som klättrade på klättercentret i Akalla. Jag klättrade inte.. Kroppen är inte riktigt där än, men längtar tills jag kan börja igen. Så för min del blev det plugg, amning och agera kamera man åt Charlie. Men andra ord helt perfekt. 

 
Vi lär komma hit 2 ggr i veckan sen när jag får klättra! För övrigt så har jag verkligen noll koll på vad jag får och inte får göra nu närmsta veckorna efter förlossningen. Jag vet att jag inte får bada, ha sex, använda tampong och sånna saker. Men utöver det har jag inte en blekaste om ansträngning. Antar att sunt förnuft är vad som gäller.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: