tjockis söndagen

heej
den här söndagen så vaknade jag typ klar vaken halv tio :( beccan vaknade typ kvart i :P
sen åt  vi lite frukost  :) och efter frukosten så jobbade vi med att gå med kvistar till maj-brasan vi jobbade ihop 150kr var och det ska typ gå till operation uppgård xD så nu är vi lediga på torsdag :)
klockan kvart över 11 åkte jag till stallet och jag ledde 5 lektioner :/ aja jag fick ju betált så det var ju inte värsta grejen men efter det hade jag grymt ont i min rygg.. sen när jag var klar där skulle jag titta på beccans match :)

MEN då... ...hände den lilla bussinsedenten! suck..
först tog jag typ bussen till centrum och då typ somnade jag till lite men vaknade precis i rätt tid till tappström (när man åker ifrån ekerö mot stan :p) då iallafall så tryckte jag på stanna och då stannade han inte bussen.. jag bah: du jag skulle ju av här! och han bah: ojdå. jag vart så jävla sur och sen så bah stannade han inte bussen på den busshållsplatsen heller.. jag bah: du jag skulle ju av vid tappströmm!!! och han bah: ojdå jag släpper dig vid nästa busshållsplats om de är okej? jag suckade och sa mmmh! han bah: ja jag kan ju inte vända bussen !! jag ba nej !!!! så gick jag av och gick till busshållsplatsen på andra sidan vägen och så kom bussen men den stannade inte asså jag va så jävla arg då haahhXD men efter dryga halvtimmen kom en buss som stannade :) men då var ju beccans match slut :( 

aja kvällen blev iallafall lyckad :) jag och beccan tjockde godig och choklad och god grillad mat :)
 nu ska vi sova så bye kom ihåg en sak bara lita aldrig på SL !! haha

puss och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: