stolt 3:a ! =)

heeej ,
jag har inte kunat skriva , av olika andledmimgar.. men jag ska lägga in lite bilder från i torsdags (när jag och elin var i stan) men inte nu , för nu ska jag berätta om den här dagen ! :)
idag så var det tävling på fågelängen och jag var med ;) det var min första tävling och jag red Flipper och ja han är bäst!! ialafall för mig:P . jag tävlade i 75-klassen (D-pnny klassen :p) jag var jätte jätte narvös innan trodde jag skulle ramla av och allt.. men det gjorde jag minsan inte.. jag tappade i och för sig stigbygeln men lckades sitta kvar ändå ;) vi hoppade felfritt i grunomgången och i omhoppningen så jag är faktiskt riktigt nöjd ;) :) jag och flipper hppade omhoppingen på 15,05 sekunder och vi kom på en tredjeplats !! asså jag kan knappt förstå det själv jag kom på tredjeplats av sju ryttare på min första tävling helt sjukt!! haha inte för att skryta men fan vad jag är stolt!!!!


fram ridingen


fram hoppningen


och sen näst sista hindret på omhpoppningen ! 


och fula jag som fick pris!! en plankett eller vad men ska kalla det och sen en stor påse hästgodis som Flipper fick smka på för att han har var en sån duktig polle!!!!

tack för en underbar dag flipper!!!



Kommentarer
Postat av: Karin

Mååånga grattis till dig och Flipper. Kram från Karin

2009-06-15 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: