gymnasiet ! :O

hej som dem flesta andra har jag börjat gymnasiumet nu och jag vet inte om jag sa att jag kom in men iallfall jag går på Farsta Gymnasium på Idrottspogramet i klass ID11 med specialidrott inriktat på klättring.
min klass är lite ojämn vi är typ 20 killar och 6 tjejer hehe :D men iallafall alla verkar sköna och galna så jag antar att jag passar in hehe :D tror vi kommer har tre riktigt roliga år tillsammans. nu känner vi inte direkt varandra men det kommer det blir ju bättre och bättre stämning i klassen och galnare och galnare i klassrummet! alla lärare verkar grymma det är väl en som är siså där men hellre en än två ;D
men som sagt alla är idrotts nördar för det mesta innnebandy sen handboll sen golf sen orientreing och sen är det vi udda jag med min klättring då någon har kampsport någon har fotboll och någon har hockey.
men jag kommer träna fys men handbollen kul :D eller alla är typ proffs och har versta kondisen så kommer jag där hej jag klättrar.. hehe japp första testet är på måndag jippi !!
aja ska iallfall bli riktigt kul och få satsa fullt ut på klättringen och se var det slutar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: