min blivande dag

idag så ska jag klippa mig åka och klättra träffa emelie och kanske gå på bio så jag har fullt upp :O ändå så sitter jag i pyjams fortfarande haha :) jag vet jag är en lat mask men jag väntade faktiskt på min mamma också ;) men jag tror jag ska gå och byta om nu :D en svart dum roligt problem (vägg) väntar på mig och nu ska jag fan klara den !!!! när jag och jeper var och klättrade förra veckan så klarade jag den precis inte jag fick upp ena handen på kanten men gled av... men idag ska jag klara mitt första svart problem (bouldervägg/led kallas problem enkalst är blå sen röd och sen svart sen vit och sist grön) så svart är näst näst svårat och jag har aldrig klarat en hel så det här ska bli min första hela och den ska bli det idag !!! so wish me good luck ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: