denna dag!

oohh herre!
Jag gick upp klockan 8.40 och åkte till skolan åt lunch sen gick vi till lektionen som skulle börja 11.30 men våran lärare KOM ALDRIG ! :( så efter en halv timme bar det av hem igen.. fast på tuben så bestämde jag mig för att åka hem till emmsan istället myste där ett tag med oboý mackor och prat :D efter det åkte jag och mötte olivia i solna centrum och så åkte vi och tränade :D körde 10röda 22 blåaproblem och 2gånger i grottan.
Kan väl säga så här: har typ blåser på händerna efter alla dessa jävla juggar!! Har aldrig haft så ont som jag hade idag... sen belv jag bjuden på middag hos familjen höft jätte trevlig!
och nu ligger jag i sängen lyssnar på andre zuniga och min hund står brevid och pruttar på mig.. jätte mysigt haha eller.. men nu ska jag duscha här kommer lite härliga bilder från dagens klättring :D
nej jag skojja bara min dator har damp och vill inte hitta min mobil även fast den är inkopplad så ni får dem imorgon eller något ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: