Fota igen

Jag vill verkligen börja fota igen. 
En av mina största passioner här i livet har varit att fota, filma och klippa/redigera. Jag har aldrig varit profissionell på något sätt och aldrig gått en enda kurs om just fotografering. Men jag har ändå lyckats ta några riktigt lyckade bilder. 
Jag skulle verkligen vilja hitta tillbaka till kameran. Både video och system kamerna.
Funderar på att sälja min nuvarande kamera och införskaffa en ny och ta tag i detta med fotografering, lagom till 2016 och mellandags rean. Jag har kört NIKON hittills men jag ahr gått och fått för mig att nästa kamera ska bli en Canon. Mer exakt en Canon EOS 760 men 18-200mm objektiv.
Det är dröm kameran just nu! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: