Shopping lista till London

Oj oj oj! Vad ska jag inte shoppa?! Nej men jag tänkte jag kunde göra en liten lista och sen får vi se hur mycket av det jag får med mig hem och hur mycket annat (som jag inte behöver jag får med hem..)

Bikini 
BH 2st
Några par trosor
Blusar/toppar 5st
Linnen/thirst 4st
Vardags klänning 2st
Klänning (till min kusins bröllop i augusti) 
Träningskläder (no limit)

Convers 2par
Nike air (eller liknande snikers)
Löparskor
Vandrings kängor

Present till Charlie
MacBook laddare
Kamera (om jag hittar den billigare än jag gör i Sverige.)

Med observation för förändringar. Haha var eftersom jag kommer på vad jag behöver så kommer nog denna lista bli längre.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: