mina fösta 4 km sprugna

 
Japp då va det gjort. Mina första 4 km efter förlossningen och knä operationen.. Så härligt att springa och så jobbigt. Varje steg var en kamp. Men med musik i öronen, jävla amamma och en envis Louise så blev det till slut 4 km. det tog vesserligen 27 min.. Men ändå! Känns skönt att äntligen ha kommit igång med klättringen (3 ggr) denna vacka och nu har jag även sprungit på riktigt frsta gången sen både knä operation (i sep 2016) och förlossning nu för 22 dagar sen! Det var mindre roligt väder ute men det spelade ingen roll för jag njöt av varej sekund ändå, sån frihet och sån smärta (främst i knät men lite överallt efter graviditet och förlossningen)! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: