Mjölkstockning och tenta

Hej! 

Äntligen är tentan skriven!! Så skönt. Vilken lättnad, som att ett ton försvann från mina axlar!
Jag ammade till 12:56 och tentan började 13:00. Vid 13:30 hade jag svin ont i ena bröstet.. Mjölkstockning så det bara skrek om det! Klockan 15:39 var jag klar och sprang upp till Charlie och bebis för att amma! Fy fan vad ont det gör. Inte att leka med. Det var 2 h och 40 min. (Har aldrig skrivet en tenta så snabbt tidigare, sjukt stressad) men nästa tenta så säger tidigare klasser att man knappt hinner klart den tentan på 5 timmar så jag fruktar verkligen en mjölkstockningen. Idag var det nästan så jag pausade för att amma men ville inte störa bebis och Charlie om dom sov så jag hade ont och skyndade mig istället. 
 
Nu ber vi alla till alla gudar att jag klarade denna tenta! För nu klockan 19 börjar nästa kurs (Ekonomi).  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: