Denna unge!

Idag den 19/9 2017. 6 månader och en vecka gammal, i 39 graders feber ställer sig Loke upp själv för första gången! 

Vad är det för fel?! Här ligger jag och vilar (också sjuk och med feber) i soffan och Loke kryper runt framför soffbordet och helt plötsligt kommer en liten hand upp PÅ BORDET och griper tag i bordskivan och sen damma sak med andra handen. Jag tänkte det där kan ju inte vara bekvämt han måste ju typ bryta ryggen och så ska jag ställa mig upp och gå dit då kommer hela Lokes ansikte upp över bordet och han står upp!! Barnet kan alltså inte ens sitta upp än och ungen ställer sig upp med 39 graders feber SJÄLV! Vad är det för fel? Jag blev så chokade och full i skratt och Loke var så sjukt nöjd. Han bara stod där och asflinde.  Väldigt vingligt och med järngrepp i bordskivan stod han där på vingliga ben tills jag i ren chok tar honom och sätter honom i min famn och bara skrattar rakt ut. På riktigt. Här trodde man att man skulle få det lugn och ro och att han skulle krypa nu ett par veckor/någon månad men icke sa nicke här ska det stås upp.. så nu blir inte golvet heller säkert.. Är så sjukt kul och häftigt att se honom utvecklas är så glad över att jag får sitta på första parkett!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: