Ett <3 till alla mina älskade

Efter som det är alla hjärtans dag tänkte jag ta tillfället i akt och hylla dem jag älskar med ett hjärta!

<3 Mamma Gunilla Lindström
<3 Mormor Solbritt Lindstöm
<3 Min hund Roxa
<3 Mammas hund Tesla
<3 Morfar Bo Lindström i himeln 
<3 Bästa vän Emma Börjesson
<3 Nära vän Emmy Skagerling
<3 Nära vän Rebecca Falgert
<3 Min granne Kajsa
<3 Lillasyster Isabelle Dillmann
<3 Lillebror Alexander Dillmann
<3 Pappa Mathias Dillmann
<3 Pappas flickvän Kersti
<3 Farmor Inge Dillmann
<3 Farfar Otto Dillmann
<3 Emmas Mamma Eva
<3 Emmas Pappa Tommy
<3 Emmas Mormor AnnaMaria 
Mina kusiner och deras familjer: 
<3 Jimmy & flickvän Jennifer & deras kommande bebis
<3 Robert & flicvän Elise & deras dotter Meja
<3 Samt resten av sälkt och vänner!

Tack alla ni för att ni finns i mitt liv. Utan er vore mitt liv inte bara tomt utan helt meningslös älskar er!
Glad alla hjärtans dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: