Bebis absetens

Man märker när man varit "ifrån" bebis. (Inte haft honom på sig konstant en kväll). Igår kväll var han mycket hos tjejerna som bar och höll i honom. Vilken saknad även fast man varit bara någon meter ifrån hela tiden. Skriker det i hela mig att jag bara vill vara nära honom när vi kom hem. Ni vet sån där absetens man får när man är nykär och har varit ifrån varandra en hel arbetsdag och så fort man träffas så typ klamrar man sig fast i varandra och gör allt tillsammans med max en meters avstånd. Mem helst ska man vara så nära varandra att det inte finns någon luft imellan. Typ så fast mycket värre. 


Jag mer absolut inget negativt med detta. Vänner och familj får gärna gosa och hålla bebis så länge som är friska och har tvättat händerna. Haha. Skönt att få lite avlastning och sen vill jag ju att bebis ska lära känna dom. 
Sen att jag får absetens och vill vara nära tycker jag bara är ett bra tecken. Vill ju inte vara en sån där hysterisk mamma som inte kan vara ifrån/låta någon annan hålla ett tag. Men sen när jag väl är själv med honom vill ju jag gosa med honom så klart. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: