Uppdate i tillvaron (efter sommarlovet)

Hej! 
Long time no see. Tråkigt när man läser bloggen. Men ack så skönt för mig. Inga studier, ingen tvångs litteratur, ingen tenta ångest, (nästan eller iallafall mindre) inga måsten. Bara jag, Charlie, Loke och Focus och det vi velat göra. Till och med träningen har legat på is och jag har försökt suga in varje sekund av dom här (nästan) två månaderna av mammaledighet som är dom ända jag får med Loke. Nu har plugget dragit igång och dop planering (i sista sekund I know) är i full gång. Imorogn springer jag Bellmanstafetten med kontoret hur nu det ska gå då jag har sån träningsvärk att jag knappt kan gå. Jag ska lägga upp tusen bilder från våran sommar. Nu när vardagen kommer tillbaka kommer jag troligtvis blogga mer. Blev så taggad när en god vän till mig (Moa min kära) hörde av sig och sa att det var roligt att läsa om Loke. Och då blev jag helt plötsligt väldigt taggad på bloggen. Som man blir lite då och då. Tack för fina ord Moa. Hoppas du kan få några här lite mer regelbundet speciellt nu när du byter stad och inte kommer träffa mig och Loke lika mycket.
 
Det är många vänner som flyttar för att plugga. Min lilla syster börjar gymnasiet och min lillebror har studenten nästa år. Min mamma har tävlat Europa Open i agillity och därmed tävlat med Svenska Landslaget. Focus och jag har gjort debut i jakten och tagit vår första jakt merit (1:a pris i tolling jakt prov). Vi gör debut i agillity nästa vecka. Vi har byggt och fördubblat verandan på landet. Jag och Charlie har köpt en ny bil en ford Focus (så klart). Har man en hund som heter Focus måste man ju ha en bil som heter Focus. 
 
Hösten bjuder på 3 tentamer. Förhoppningsvis en mäklar regg (i december). Massa mys och utveckling med Loke. Kräftskiva, jobb och hundträning. Just nu känner jag att jakten drar mest i mig och även därför det ligger sex änder och em gås i frysen.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: