När man blir avundsjuk på en toalett

Idag på en rast smet jag in på toaltetten för att kissa en hundondegång för dagen. När jag kliver in på damernas hör jag hur en stark stråle sprutar ner i toaletten. Jag tänkte: lykos den tjejen som fåt kissa så där mycket, hon var säkert jätte kissnödig och efteråt kommer hon känna sig så lätt och avslappnad! 
Jag öppnar dörren till ett toalettbås och inser att det är toalttens som låter, det är den som sprutar vatten ner i toaletten. Jag tänkte: Gud vad skönt för toaletten att få ut å där mycket vatten....!

Sen kom jag på mig själv att här står jag askissnödig och är avunsjuk på en toalettjävel! Jag skyndar mig och sätter mig på toaletten, det kommer knappt tre droppar och sen torkar jag mig och går ut igen. Lika kissnödig som innan, lika tung och spänd som innan. Det är vad jag kallar att vara höggravid! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: