4 dagar över tiden

Hejsan idag är det fredag och bebis var beräknad i måndags. Det går ingen som helst nöd på mig. Idag njöt jag av att inte ha något inplanerat och det ser ut som att jag och Charlie får en ledig helg till med varandra innan bebis. Super skönt. Idag blev det dock en vända in till Förlossnignen för misstankar och pypunka på fostervettnet. Men det visade sig att allt var lugnt efter, gyn undersköning och CTG i 20 min. Så nu hittar vi på förlossnigen. Känns skit skönt. Vi vet vart vi ska och det gör absolut ingentign om han dröjer några/någon dag till så vi hinner vila upp oss under helgen! Kan bara konstatera att detta besök gjorde mig astaggad på förlossningen när den väl väljer att sätta igång. Ska bli jätte spännande och häftigt att ta sig igenom den med Charlie!

Imorgon blir det skogspromenad med Focus, bruch hos min kära svägerska, massa ärenden att utföra, titta på skydds(hund) träning i ridhus och sen tjejmiddag! En perfekt lördag med andra ord! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: