För 2 år, 3 mån och 1 vecka sen..

För 2 år, 3 mån och 1 vecka sen var fösta gången jag såg Charlie.
Idag födde jag hans son.
Det är ganska sjukt när man ser det så svart på vitt. Men ibland säger det bara klick och är sådär svart på vitt. Vi har hunnit med så mycket på dom här två åren och jag ser fram emot allt vi har framför oss dom kommade åren. Det här är ett nytt kapitel i våran kärlekshistoria. Jag är så obeskrivligt lycklig att jag åkte och klättrade den där mörka december kvällen 2014. Jag är så lycklig över att jag såg dig, att du blev min och att jag har fått bära och föda din son!  

Så till alla er där ute som letar efter den rätta, här är lite hopp. Rätt vad det är så står han bara där. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: