Träningsverk

Oj oj. Vad skönt det är att ha kommit igång med träningen! Denna vecka har jag och Charlie och bebis klättrat två gånger, och igår blev det ben fys. Idag har jag brutal träningsverk utan dess lika. Så härligt. Magmusklerna är inte riktigt återhämtade men på god väg. Längtar efter mina mördar mage pass! Ser också fram tills jag kan börja yoga igen. Västerots yoga och rehab center som jag har gått gravid yoga hos (och vanlig yoga) har även mamma yoga. Så där ska jag och lillen börja gå så snart han blivit 1 månad. 


Seriöst bästa yoga centret! Så duktiga instruktörer och mysiga och fräscha lokaler!! Vill ni yoga, yoga där.

Nu blir det BVC hembesök för våran del och sen har jag 22h föreläsning bokföring och redovisning framför mig.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: