En vanlig dag..

Japp många skulle väl säga att detta hade varit en mardrömsdag. Jag skulle säga att den var mindre hektiskt än vad våra dagar brukar vara.. När jag gick upp i morse ringde jag BVC och rådfrågat ang. Lokes hosta. Han har nämligen slemhosta som bara blir värre och dom rådde oss att åka in till barn akuten. Jag frågade om det inte var lite väl drastiskt men när barnen är så här små så tar man tydligen inga risker så man åker direkt till barnakuten.
Så vi åkte till barnakuten på danderyd satt där och väntade, träffade sköterska och läkare fick medeciner och sen var det bara åka raka vägen till tentan. Kom in springandes en halvtimme försent och skrev en 6 timmars tenta på 3 timmar för att sedan springa upp och amma lillen. Nu blir det till att åka hem slänga i sig middag och sen börjar föreläsningarna vid sju och håller på till tio ikväll. En helt vanlig dag för en 130 % studerande nybliven mamma som hete Louise Dillmann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: