En vanlig dag

Loke har skrovllat, hostat och varit tät hela natten. Värre än natten innan så imorse rang jag BVC. Dom sa att vi skulle åk in till barnakuten på Danderyd.. Lite dramatiskt tyckte jag. Men efter ha pratat med barnakuten och dom också sagt att vi ska komma in så åkte vi självklart in. Tydligen när dom är så här små och det är slemhosta så åker man in för dom kan få slemprppar och dom har ju så smala luftrör. Så in till akuten, sitta där och vänta, träffa sjuksköterska, läkare, få medecin och sen var det bara åka vidare. Till tentan som jag blev sen till, fast det hade jag räknat med, visste ju inte hur sen jag skull bli eller om jag ens skulle hinna skriva men hag blev bara en halvtimme sen och läraren hade inga problem med det och förstod. Jag hade medelat när vi åkte in att jag ine visste om och när jag skulle komma. Amma, in med lillen och Charlie på ett hotellrum och springa ner och skriva tenta. Detta var en 6 timmars tenta i extern redovisning. Jag sprang upp till Loke och Charlie efter 3 h. Denna gång slapp jag mjölkstockning! 
Sen hem och ha 3h live föreläsning i nya kursen Ekonomi styrning. Nu tänkter ni vilen mardrms dag. Ja jo. Jag tänker mest, Loke fick medecin och det var egentligen inte allvarligare än en förkylning, jag hann skriva tentan. En bra dag, en vanlig dag i mitt kaotiska liv. Nu får vi se om Loke sover bättre i natt (med andra ord, om jag får någon sömn elelr inte). Imorgon blir det 11 h föreläsning.
Ingen rast ingen ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: