Första rullningen

Hej!

Idag har vi spenderat större delen av dagen på klättercentret. Klättringen gick sådär för mig så jag har mest myst och lekt med Loke på boluder mattorna idag. Dom är för övrigt perfekta för bebis, inte för hårda och inte för mjuka. Och jag kan ligga brevid utan att det är konstigt.
Han har tränat nacken och legat både på rygg, mage och sidan. Som han brukar göra. Men helt plötsligt när han låg på mage rullade han över på rygg, helst själv. Sen gjorde han det några gånger och jag tänkte bara med gud vad tidigt! Men sen 1-1,5h senare ligger han på rygg och rullar över till mage!! Hallå! Han är liksom 2 månader och 2 dagar. Hur är det ens möjligt. Helt utan hjälp eller något att ta spjärn emot rullade han runt från rygg till mage. Helt sjukt! Jag har dock en känsla av att det kommer bli några tidiga steg med denna grabb i utvecklingen. Men annat kan man väl inte förvänta sig av någon som heter Loke. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: